No, da bi navedeno zaista bilo tako, postoje neke smjernice kojih se trebamo pridržavati.
Pretvorite
stranice
Internet stranica kojom predstavljate tvrtku i poslovanje, najisplativije je ulaganje u marketing!
Prije svega, bit ćemo konkretni kako svoj sadržaj sada ne bismo preusmjerili na tehničke aktivnosti koje Vas zasigurno sada ne zanimaju…
Društvene mreže ne smiju biti jedini i glavni alat za komunikaciju s klijentima, evo i zašto.
Konstantnim mijenjanjem pravila i obveza, društvene mreže nerijetko samo jednim klikom mogu srušiti sve što ste godinama gradili. Upravo zbog toga, ne smijete se oslanjati na poslovanje samo i isključivo preko društvenih mreža. Možete ih koristiti kao posrednika između Vas i klijenta i/ili za doći do većeg broja klijenata, ali fokus i predstavljanje onoga što nudite mora biti kvalitetna web stranica.
Web stranica nije samostalan projekt i sadržaj na njoj ne promatra se izolirano.
Dapače, sadržaj uključuje sve elemente individualno, koji zajedno čine snažan utjecaj koji ostavlja na Vašu ciljanu publiku, partnere ili klijente.
Vjerodostojnost poslovanja neke tvrtke promatra se prije svega preko dizajna web stranice, no ono što zadržava klijenta na njoj je sadržaj. Pisanje sadržaja na web stranicama ključno je za doprijeti do klijenta, jer samo kvalitetan sadržaj može klijentu odgovoriti na pitanje ili nedoumice ukoliko ih ima.
Pišemo sadržaj za web stranice individualno i tome posvjećujemo najviše vremena kada je izrada stranice u pitanju.
Sadržaj web stranice mora doprijeti do svake osobe koja je posjetila Vašu stranicu, ali ne samo posjetila, već ostala na njoj duže vrijeme i ima namjeru vratiti se ponovno – jer ste je privukli.