© 2023 Propagare.
Propagare j.d.o.o. | Ozaljska 1 | HR – 21 000 Split | OIB 71815670306 | MBS 5374391
IBAN HR8024840081135192431 | Raiffeisen bank
Zašto je grafički dizajn jedna od najvažnijih stvari u marketingu?
Odvojite trenutak i razmislite o nekim od najpoznatijih marki na svijetu—Apple, Coca-Cola, Nike. Gledanje ovih riječi na ekranu suptilno Vas potiče da se prisjetite njihovih logotipa i boja, možda će Vam u mislima “pasti” potpuna reklama ili ćete moći jasno vizualizirati jumbo plakat ili golemu reklamu na zgradi. Ovo ne samo da pokazuje snagu marketinga, već naglašava važnost grafičkog dizajna.
Dobro prezentirana slika ima moć utjecaja na emocije potencijalnih kupaca, predstaviti pozitivne značajke proizvoda i kao rezultat toga povećati rast tvrtke ili prodaju proizvoda.
U svijetu mode, modeli odjeće prezentirani su jasnim, dobro obrađenim fotografijama kako bi se dizajn prikazao na što atraktivniji način. Trgovci automobilima troše mnogo novca u izradu što boljih slika svojih vozila, s naglaskom na pozitivne karakteristike novih modela. Bilo da se radi o internetu ili drugim medijima, uključujući tisak i TV, oglašavanje putem dobro razvijenih slika nastavlja dobivati popularnost, atraktivan je, tražen i zanimljiv.
Kako možete povećati kreativnost i inovativnost u dizajnu svoje kampanje?
Kreativnost i inovativnost ključni su za osmišljavanje učinkovitih i privlačnih marketinških kampanja. No, kako možemo poticati kulturu i proces koji podržava kvalitetu kampanje na visokom nivou, toliko da nam Vaša ciljana publika povjeruje, da povjeruje i našoj kreativnosti?