Jeste li znali podatak da je više od pola populacije, na cijelom svijetu – svakodnevno aktivno na internetu i to je razlog zbog kojeg tvrtke podliježu online recenzijama?
Iako s vremenom i online recenzije postaju sve manje relevantne, a razlog tome je nestručnost u obavljanju poslova odnosa s javnošću, važne su jer ipak na neki način pružaju povratnu informaciju…
Kontrolirati brend i pratiti reputaciju svojih klijenata, možete isključivo i samo ako na kvalitetan način pratite medije…
Za kvalitetno praćenje medija, s ciljem pružanja kvalitetnih PR usluga, prije svega određuje se ono što se želi postići prema ciljanoj publici čije potrebe trebaju biti praćene. Zbog toga je važno mjerenje PR kampanja i praćenje medijskih sadržaja odnosno spominjanja Vaše tvrtke ili brenda. Nakon jasno postavljenih ciljeva za poboljšanje medijske vidljivosti Vašeg brenda i/ili tvrtke, mogu se uključiti praćenja konkretnijih sadržaja koji mogu biti: spominjanje brenda, partnera ili dobavljača, odnosno svih onih koji su na bilo kakav način uključeni u Vaše poslovanje. Zbog toga velike korporacije ulažu u odnose s javnošću više nego u sam marketing, kako bi cijelo poslovanje bilo visoko rangirano, a ne samo proizvodi ili usluge koje nude.



