ZAJEDNO S VAMA, ZA VAŠU TVRTKU POTIČEMO KONTINUIRANI CIKLUS KREATIVNOSTI I INOVACIJA KOJI ĆE DIZAJN KAMPANJE UVIJEK ODRŽAVATI SVJEŽIM I UČINKOVITIM, A OPET KREATIVNIM I TRANSPARENTNIM.
Kako možete povećati kreativnost i inovativnost u dizajnu svoje kampanje?
Kreativnost i inovativnost ključni su za osmišljavanje učinkovitih i privlačnih marketinških kampanja. No, kako možemo poticati kulturu i proces koji podržava kvalitetu kampanje na visokom nivou, toliko da nam Vaša ciljana publika povjeruje, da povjeruje i našoj kreativnosti?
Prije nego počnemo razmišljati o idejama, morate jasno i duboko razumjeti svoju, odnosno u ovom slučaju Vašu ciljanu publiku.
Tko su oni, koje su njihove potrebe, bolne točke, sklonosti i ponašanja? Kako stupaju u interakciju s Vašim brendom, proizvodom ili uslugom? Koji su im ciljevi i motivacija? Upotrebljavamo podatke, istraživanje i povratne informacije za stvaranje detaljnih likova kupaca i putovanja kupaca. To nam sve uvelike pomaže da suosjećamo sa svojom publikom i prilagodimo Vašu kampanju njihovim potrebama i očekivanjima.
Jedna od najvećih prepreka kreativnosti i inovativnosti je držati se pretpostavki i predrasuda.
To su mentalni prečaci i navike koje ograničavaju razmišljanje i sprječavaju da vidite nove mogućnosti i rješenja. Kako bismo ih prevladali i potpuno izrazili svoju kreativnost kroz kampanju, uvijek preispitujemo Vaše pretpostavke i naše predrasude iz druge perpektive kako bismo potpuno nepristrano pristupili kampanji, potaknuli maštu, analogiju i scenarije, izašli i mi i Vi iz zone komfora i predstavili Vas u najboljem svjetlu.
Kreativnost i inovativnost nisu linearni ili predvidljivi procesi.
Oni uključuju eksperimentiranje, ponavljanje i učenje iz neuspjeha i uspjeha. Morate prihvatiti način razmišljanja o rastu i kulturu povratnih informacija koja nas potiče da za Vas probamo neke nove stvari, ispravljamo zajedno s Vama pogreške ukoliko ih je bilo i slavimo postignuće uspjeha.