© 2023 Propagare.
Propagare j.d.o.o. | Ozaljska 1 | HR – 21 000 Split | OIB 71815670306 | MBS 5374391
IBAN HR8024840081135192431 | Raiffeisen bank
Krajnji cilj strategije digitalnog marketinga je isporuka kampanja koje podržavaju više ciljeve i ambicije tvrtke, koristeći brojne digitalne taktike i kanale koje imate na raspolaganju.
Prije nego što odgovorimo na pitanje zašto je digitalni marketing važan za poslovanje, trebate znati nešto više o različitim vrstama digitalnog marketinga koje možete koristiti.
Što je web stranica na višem mjestu u Googleovim rezultatima pretraživanja, to su veće šanse da Vaš brend bude prepoznat. Kao i ključne riječi, dobra SEO praksa oslanja se na interno povezivanje, vjerodostojan sadržaj, dobru navigaciju web stranice i druge važne čimbenike.
Bilo da se radi o Instagramu, Facebooku, TikToku, Twitteru, LinkedInu ili YouTubeu, morate razmotriti koja platforma najbolje funkcionira za Vaše poslovanje i koji kanal Vaša ciljana publika najviše koristi.
Budući da brzo postaju jedan od najvažnijih digitalnih marketinških alata za tvrtku, društveni mediji izvrstan su način promoviranja Vašeg brenda i širenja Vašeg dosega. Omogućuje komunikaciju s kupcima na privlačan način i pomaže im da se osjećaju cijenjenim dijelom Vašeg poslovanju.
Cilj marketinga sadržaja je stvoriti i promovirati sadržaj koji generira svijest o proizvodu i/ili usluzi, stvaranje potencijalnih kupaca i rast prometa. Naposljetku, morate stvoriti zanimljiv, informativan sadržaj koji će privući kupca i privući ga baš Vama.
Jednostavno, oglašavanje plaćate samo ako se na Vaš oglas stvarno klikne. To je zapravo metoda ‘kupovanja’ posjeta Vašoj web – lokaciji, uz organsko povećanje posjeta web – lokaciji.
Iako možda nije tako organski kao druge vrste digitalnog marketinga, ipak je ključna komponenta svake uspješne digitalne marketinške strategije.
Omogućuje slanje personaliziranih e-poruka svojim klijentima i pomaže Vam da dosegnete sve dobne demografske skupine unutar Vaše ciljane publike.
Marketing putem e-pošte može se koristiti za promicanje sadržaja, popusta, događanja, vijesti i natjecanja. Osim toga, to je izvrstan način preusmjeravanja kupaca na vašu web stranicu.
Influencer marketing dolazi u mnogo različitih oblika, ali obično se od influencera traži da objavi sadržaj na društvenim mrežama koji promovira brend. Podrazumijeva se, ali važno je da je influencer dobro poznat među Vašom ciljanom publikom i da predstavlja dobro lice za Vaš posao.
Digitalni marketing je važan jer Vam omogućuje da postanete kreativni i istaknete se od svojih konkurenata na zagušenim tržištima.
Ne samo da je neophodan za tvrtke, već se i kupci sada uvelike oslanjaju na njega. Jedan od razloga je svakako što se “nametnuo” kao najlakši način za saznati više o tvrtkama s kojima žele poslovati ili već posluju. Krajnji cilj strategije digitalnog marketinga je isporuka kampanja koje podržavaju šire ciljeve i ambicije tvrtke, koristeći brojne digitalne taktike i kanale koje imate na raspolaganju.