Analiza pretkrizne, krizne i postkrizne komunikacije
Nekada se tvrtke nađu u situaciji nakon koje je nastupila pretkrizna komunikacija i zbog toga je djelovanje na vrijeme iznimno važno!
– negativan utjecaj na imidž organizacije može biti ogroman i ugroziti njen opstanak
– krizni menadžment poduzima aktivnosti usmjerene na ovladavanje kriznom situacijom koja je opasna za daljnje poslovanje Vaše tvrtke.
Brzina djelovanja, u trenutku kada je nastupila situacija u kojoj se tvrtka našla u kriznoj situaciji, ključna je kao početak plana kriznog komuniciranja. Plan kriznog komuniciranja započinje skupom smjernica koje organizacija koristi sa svojim klijentima prema „van“. Onog trenutka kada je krizno komuniciranje već nastupilo, nije nastupila katastrofa i kvalitetno, vjerodostojno i transparentno djelovanje je rješenje do kojeg dolazimo zajedno s Vama.
Kada krizna situacija i komunikacija prođe, tu priča oko nastale situacije ne mora završavati već nastaje postkrizna komunikacija koju za Vas rade naši menadžeri za odnose s javnošću.



